Facebook, Instagram hirdetés banner méretek, tudnivalók.
Szponzorált tartalom
A különböző hirdetéseknek az a lényege, hogy a látogatót kattintásra ösztönözze. Először rákattint a hirdetésre, majd megtekinti a terméket vagy szolgáltatást. Ezután pedig, ha szerencsénk van és elég hatásos volt a hirdetésünk, akkor vásárlóvá konvertálódik a látogató.
Ennek kapcsán kell hogy beszéljünk egy kicsit a Facebook, Instagram hirdetés banner méretek témájáról, amihez hozzátartozik az is első körben, hogy milyen lehet a banner hirdetés? Akár animált képet, statikus képet vagy szöveg stílusú Ad bannert használunk, a legfőbb célja, hogy felhívja a figyelmet. De mégis mire kell felhívni a figyelmet? Általában vagy egy adott termékkel kapcsolatban találkozunk ilyen jellegű hirdetéssel vagy szolgáltatást nyújt, eseményt hirdet, weboldalt mutat be, céget vagy márkát reklámoz a banner hirdetés.
Mi oka lehet annak, hogy a bannert használják, mire kell odafigyelni a banner hirdetés során? Nagy jelentőséggel bír a siker szempontjából, hogy a felhasználó arra az oldalra kerüljön, ami miatt a bannerra kattintott, mert különben könnyen elveszíthetjük a potenciális vásárlót. Teljesen mindegy, hogy terméket hirdetünk vagy szolgáltatást, illetve feliratkozást szeretnénk elérni a bannerek által, a hirdetés célja, hogy megtörténjen az érdeklődés, ezentúl vásárlásra ösztönözze a felhasználót! Pontosan ezért nagyon fontos hogy milyen formában kerül ki, gondolunk itt a méretére a típusára és a többi részletre egyaránt.